Sexy smokers

Så var man sjuk igen. Senast var i förra veckan. Så jävla hopplöst! Nu har jag inte träffat dig på en vecka. Känns som en månad!

Imorgon är det skola igen, fast dock inte för mig. Hade dessutom tänkt att jag skulle plugga denna helgen. Men nej, är man sjuk så är man.  Därför ligger jag nu efter med det med.. Vilket innebär en jävla massa plugg när jag blir frisk.

Dessutom ska jag. mims, ma&pa till Paris vecka 18. Om jag längtar! Paris är min drömstad, är den inte som jag förväntar mig lär jag bli rejält besviken!

Dessutom har jag inte rökt sen i onsdag. Så att sluta röka går bra än så länge. Dock kollade jag igenom min mapp med inspirationsbilder på datan. Nästan varenda en innehåller minst en cigarett. Jag tycker verkligen att det är sjukt inspirerande, sexigt och facinerande när människor röker. Förstår inte varför. Egentligen är det ju bara en rykande pinne. 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0