En fin dag

Idag har varit en väldigt bra dag, måste jag säga. Vaknade med bra humör, åt en god frukost och pallrade mig iväg till friskis för att träna. På vägen hem gick det iofs inte lika bra. Jag såg mig inte för och cyklade rakt in i en bil. Kvinnan i bilen var dock väldigt trevlig och jag gjorde inte illa mig så mycket. Jag blev lite skakad men det sänkte inte alls mitt humör. Efter en snabb lunch hemma blev det ut och träffa Isabelle. Vi vandrade runt lite i staden och tog en fika. Senare gick vi också hem till henne för att äta lite äppelpaj. Har inte alls umgåtts med henne innan, så det var kul att få lära känna henne lite bättre. Prata med en ny människa. Sen mötta jag upp ma&pa. Så köpte vi med oss wok hem. Nu har jag bara tagit det lugnt, pluggat lite grann och så. Skön dag helt enkelt.

Något sjukt däremot. Jag har bokat in mig på yoga kl 7.00 på morgonen på torsdag!! Vad har jag gjort? Det får väl bli att lägga sig tidigt kvällen innan och kämpa sig upp på morgonen! Det ska jag nog klara! Hoppas jag...



En vacker bild dagen till ära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0