it's all in the one word, the one word is goodbye



Idag har vi haft psykologiprov, gruppförhör.. Sista lektionen en dag då jag börjar 8 & slutar halv 5.. Efter idrotten med. Är det meningen att vi ska ha någon ork att tänka kvar då? Vi kladdade iaf ihop något tillslut..

Min syster med sin... vad ska man kalla honom... sambo? (Barn & grejer har de iaf.) De kommer hit imorgon. Himla trevligt tycker jag. Faktiskt skönt att de inte tar med sig barnen. Missuppfatta mig rätt nu.. De har de sötaste ungarna på denna jord men just nu orkar jag inte. Jag är så trött så att jag håller på att dö, helt slutkörd. Då är det lite jobbigt med småbarn som är överallt med sina frågor. Men jag tycker om min syster så det ska bli kul att de kommer!

Annars så har vi lov nu. Nämen, gissa vad det ska bestå av? Plugg, plugg och åter plugg.. har 6 arbeten som ska lämnas in de två första veckorna efter lovet. Hoppas bara att jag lyckas ta tag i det.

Imorgon, fredag.. Ha en fin helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0