Hello pretty ones!


Utsikt från mitt fönster.

Igår var jag uppe med tuppen! .. eller till och med innan tuppen. Jag gick upp kl 6. Hade nämligen bokat in mig på yoga kl 7. Till min förvåning var jag faktiskt pigg och glad redan då. Måste säga att yoga var en otroligt skön start på dagen. Mitt goda humör höll nämligen i sig hela dagen. Tyvärr måste jag säga att jag inte är riktigt lika pigg idag.. Usch, jättestressat känner jag mig. Förstår inte hur jag ska hinna med allt plugg jag ska ha gjort över lovet.. & ikväll ska jag på middag hos en tjej i min klass, imorgon fyller en kompis år så då ska jag dit. Nae nu fan ska jag lugna ner mig lite.. Det ska iaf bli himla trevligt ikväll!

Nu ska jag plugga vidare! Ha det så fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0