Don't you let me go, let me go tonight

image203

Dagens klädsel
Body från Gina tricot.
Skjorts från Acne.
Kofta från H&M.
Örhängena fick jag av ma&pa för ett par år sedan.
Brillsen är från Glitter & ringen från Topshop.
Till det hade jag ett par blå sandaler från Zara och väskan på bilden nedan.


image204

Lördagens klädsel
Randig tröja från Gina.
Jeans från Bik bok.
Ring från H&M.
Väskan är mammas gamla.
Till det hade jag ett par låga svarta pumps och brillsen från ovan.


image205


Fredagens klädsel
T-shirt (ut och in) från Monki.
Kjolen har mamma och jag har sytt.
Koftan är från Indiska.
Skärpet är second hand.
Skorna är från Din sko.
Till det hade jag mina wayfarerlookies från Glitter och min Tigerväska.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0