Dancing in the moonlight, on this long hot summernight

image196
Beautiful pic. Minns inte vart jag hittade den.

Har inte riktigt hunnit skriva något på ett tag nu. Igår var det valborg. Blev en rätt konstig kväll. Det började med förfest i Mimmis farmors stuga och slutade med att alla låg i soffan i samma stuga med jackor och filtar. I mellan det han vi vara på en fest i ca 20 min, bli utkastade av en kille som sprang runt & slog med en golfklubba, dra till viby & få reda på att festen var slut & sedan gå runt där i typ en timma i 10 cm klackar & sedan sitta på en busshållplats i 45 min. Ja som sagt, det blev en rätt konstig kväll.

Snart kommer min bror med familj hit, eller inte riktigt hela familjen men nästan. De bör komma när som nu.

Ha en fin dag,
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0