A young summers youth

image198

Denna veckan har det varit mycket plugg & den tiden jag har haft över har jag spenderat ute i solen.

Idag är det fredan och jag hade ett stort prov. Vilket faktiskt gick rätt bra. Efter det satt jag, Annie & Oline på lilla torg & åt jordgubbar. Livet är bra härligt ibland! Vid 14 skulle jag jobba & så jobbade jag till 18.

Efter det tog jag bussen till Åhus & där blev det är supermysig & supertrevlig middag med pappa. Efter middagen gick vi en runda vid hamnen & sedan köpte jag en glass.

Det har faktiskt varit en himla skön dag idag. Imorgon ska jag med jobba så det blir nog inte så mycket att göra denna helgen. Eller jag får se vad som händer på kvällen. Sova ska jag iaf göra.

Ha en fin helg, ciao!
/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0