Today is a good day!

Nu har jag lov, himla skönt. Fast stressen vill inte riktigt rinna av. Har egentligen en del att plugga med men jag vill verkligen inte plugga på lovet. Det är ju då man ska slappna av & samla nya krafter.

Var i Malmö och shoppade med mami häromdagen. Köpte den omtalade blå bodyn från Monki och det rutiga tygskorna, dessutom fick jag med mig ett rouge och en rougeborste från FACE. Har länge velat testa deras smink har hört att det ska vara bra. Jag gillar verkligen rouget, det sitter också kvar himla bra, vilket är ovanligt bland de rouge jag har testat tidigare. Imorgon blir det malmö igen, med Tina. Får se om jag hittar något mer då!

Idag hittade jag gardiner och kuddar till min nya rumsdel (eller vad man nu ska kalla det.) Blommiga och superfina! Gissa var? RUSTA! Rusta av alla ställen. But I love it! Köpte också en fin plastros att ha i garderobsdelen, något sött att ha sminkborstar i och något att ha så att jag skiljer på garderoben och där jag sover. Det är så kul när man hittar en massa som man tycker om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0