I London..

image164

.. hade jag mer än gärna vaknat upp. Det är det jag har gjort på bilden, vaknat upp i London alltså! Tycker verkligen om den staden!

Igår var jag i Malmö igen. Köpte ett rosa linne som jag fingrade lite på men inte köpte sist. Tyckte nämligen det var lite sorligt när jag knappt kan röra mig i det, iaf om jag ska bära det som jag vill. Den är väldigt stor och väldigt urringad i ryggen. Jag vill helst bära den utan något under, och då kan jag säga att man knappt kan röra sig. Men jag får väl sätta sån tejp eller något så att den håller sig på plats. Sedan på kvällen var jag på fest, hade faktiskt kul!

Idag behöver jag plugga. Det har jag behövt ungefär hela lovet men det har bara inte blivit av. Idag måste jag verkligen ta tag i det om jag vill inte vill ha ig på samhällsprovet!

Har dessutom gjort jättemycket förändringar i mitt rum. Nu har jag en garderobsdel, en sovdel & en softdel med tv, soffa mm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0