dance dance dance, words can never make up for what you do

image156
Camilla Åkrans lundlund.com                                                                           otroligt vacker bild!


Fredag kväll och jag sitter hemma. Har precis tittat på så ska det låta! Skön, lugn kväll. Precis vad jag behöver just nu. Jag är verkligen jättetrött och har enormt ont i huvet efter denna veckan. Mycket stress har det varit. Har verkligen inte haft någon ork att dra ut ikväll. Lite jobbigt när vännerna tjatar & klagar på att man aldrig är med längre. Jag tror jag är inne i en väldigt stressad & trött tid. Jag orkar inte alls så mycket, men det brukar ta sig sen till sommaren!

Imorgon ska iaf Tina ha sin pappas lägenhet hela dagen så vi ska nog vara där & titta på någon film, ta det lugnt, & snacka. Plus att vi ska ta en tur ner på stan, Tina sa att hon hade hittat några ursnygga solbrillor som jag bara måste kolla in. Har deltagit i H&M's tävling om att vinna shopping för 3000 med Sofi Fahrman & då fick man 20% på H&M med. Så jag måste passa på att köpa något där nu med!

Föresten, ingen har väl missat att H&M har köpt upp Fabric Scandinavien som ligger bakon Monki, Weekday & Cheepmonday? För 564 milj kr. De pengarna hade jag gärna kunnat ta ist! Huhu!

Jag vill verkligen ha något att lyssna på musik i, en ipod eller i stort sett vad som helst. Jag saknar min älskade musik! Vill ha den när jag åker bussen hem om dagarna, 40 min utan att göra någonting börjar bli jobbigt. Läser ibland men då mår jag bara illa sen.

Ha en fortsatt bra fredagskväll!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0