Can't buy me love

image160
Har varit en lugn helg. I fredags var jag ju bara hemma, sen igår var jag i stan med Tina, sen var vi hemma hos henne och tittade på melodifestivalen. Tyckte btw att det  var helt fel som gick vidare till finalen!  Efter det såg vi på Can't buy me love. Härlig film faktiskt, kul att titta på alla kläder de hade då. Idag har jag varit och tränat, annars har jag inte gjort mycket. Tänkte snart ta & plugga. Jag har två historiearbeten som jag behöver göra + lite på ett engelskaarbete om London.

Köpte 3 par solbrillor igår. Ta 3 betala för 2. Perfekt. Köpte två stycker i wayfarerliknande modell. Ett par svarta & ett par blå. Jag köpte oxå ett par i större rund modell som Tina propsade på att jag skulle ha. Hon köpte 3 par i wayfarerliknande modell, röda, vita & leopardmönstrade. Vi tänkte att vi kunde dela på alla. För vi ville båda ha alla de. Onödigt att båda skulle köpa alla då.

Tina hade också hittat en ursöt liten stickad sak att ha mobilen i på röda korset. Hon sa att det fanns i fler färger så jag tänkte gå dit imorn & titta.

Köpte en ny tshirt i förra veckan. Den är från H&M's killavdelning.




Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0