Midsommar



Igår var det min födelsedag! Det var en himla fin dag om jag får säga det själv. Dagen började med att mamma, pappa och syster (som är här och hälsar på) sjöng för mig och kom med paket och en fin liten blomma. Jag tänkte lägga in lite bilder på det jag fått lite senare. Efter det gick jag ner och bakade scones till frukost. Vi åkte och handlade en massa mat, eller kanske inte så mycket, men mycket gott. Till lunch blev det en stor god sallad & kex med olika sorters ostar. Till efterrätt gjorde vi chokladfondue som vi doppade jorgubbar i. Senare bakade vi jordgubbstårta. Efter det bar det av in till staden & middag med vänner. Som sagt en himla fin dag! Det stora firandet kommer den 11 juli. Med stor middag hemma hos Mimmi!

Idag är det däremot midsommar. På dagen nu blir det god lunch och så hemma & senare ikväll blir det middag hos Mimmi & ännu lite senare kommer resten av folket så blir det fest! Tror att det kommer att bli en bra dag/kväll!

Ha en superfin midsommar!
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0