och jag behöver en smäll på käften för att komma i rätt balans

Idag är en sådan dag då jag hade behövt lite uppmuntran. Så jag tänkte att jag åker in till stan & träffar några fina vänner. Så skulle jag bara övningsköra lite grann först. Medan jag övningskörde kände jag bara hur jag mådde sämre och sämre. Det blev alltså inte staden & vänner för mig idag. Idag har jag alltså varit hemma & tagit det lugnt, hade kunnat vara mysigt om jag hade mått bättre & kännt mig lite gladare, men dagar som denna får man stå ut med ibland. Jag vet ju att imorgon förmodligen kommer att kännas bättre!

Nu ska jag sova och hoppas på att jag mår bättre imorgon.

Sov sött!
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0