En kärlekshistoria

När jag tittade på filmen kom jag på att jag har ju redan sett den! Det gjorde iofs ingenting. Det är en helt fantastisk film, helt underbar! Jag vill bara ta på mig en klänning som knappt går över rumpan en liten skinnjacka i bikermodell, tända en cigg och gå ut och ragga killar som hänger någonstans och röker med sina skinnjackor och mopeder! (Fast jag tror att de flesta killar som har moppe är typ 15. Lite försmå tycker jag nog. )

Imorgon vet jag inte om jag kommer hitta uppdatera någonting. Jag ska nämligen iväg tidigt imorgon, ska vara i stan kl 10. Sedan ska jag på stan med vänner och på kvällen blir det 20årsfest. Kommer nog inte hem någonting däremellan.

Nu ska jag fortsätta städa. Ni får ha en fortsatt fin kväll!
/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0