Yesterday was a beautiful day

Igår träffade jag tjejerna igen, himla skönt tycker jag! Jag tog mig först in till stan för att träffa Tina och Mimmi. Vi gick en bit och träffade på Annie och Marie vid öltälten. Vi satte oss där och tittade på Kristianstad Superstar. Det är barn som sjunger och tävlar. Träffade Martina en snabbis, det var väldigt länge sedan. Sedan gick vi till biblan och lånade böcker. Hittade en bok om kärlek som verkar väldigt fin! Jag och Tina började vandra hemåt till henne för att äta och göra oss i ordning för att gå ut en runda på kdagarna på kvällen. Innan vi gick hem åt jag banana split, urgott! Sedan gick vi hem till Tina och satt på balkongen och rökte & åt vattenmelon. Det var alltså en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0