My week

Ursäkta för inlägget innan, det är bara lite jobbigt. Jag ska iofs inte bara klaga, har haft det superroligt varje dag innan det. I onsdags kom Alex hit och då hade vi mys på stan & efter det blev det förfestoch sedan staden & kdagarna. I torsdags var vi på stranden på kvällen, där åt vi hallon och de andra grillade korv som inte såg särskilt lockande ut. Efter ett tag började det regna så vi tog oss hem till Arian och tittade på film. Kvällen slutade med en runda i staden. På fredagen hade jag & Mimmi födelsedagsmiddag/fest. Vi åt god mat, pratade massa skit, dansade och hade det trevligt. I lördags, gårdagen då alltså, var vi hemma hos Arian igen. Senare bar det av in till stan då med. Alla dagar var himla lyckade förutom den sista som jag sa. Nej men nu ska jag ta mig samman, tänka på något annat. Det är väl inte hela världen?

Bilder kommer (tror jag.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0