I saw that we had forgotten to take the time

Idag träffade jag dessa tjejerna här nedan. Vi var och åt först på Darins, sedan fika på Duvanders och avslutade med att äta ännu mer hos Tina.


Angnes, som kom hela vägen till Kristianstad från Helsingborg bara för att hälsa på oss!


Precis som hennes tvillingsyster Saga (till höger). Så var Annie med också.


Och Tina. Vad alla gör vackra miner!

Efter det åkte tjejerna hem och det blev bara jag och Tina kvar.


Så vi gick ner till trappan i tivoliparken där vi pratade och hade det mysigt.

 
Jag fotade också den fina utsikten.

Efter det tog jag bussen till stranden, där jag träffade lite folk. Helt plötsligt skulle de hem. Så medan jag väntade på mamma som skulle hämta mig, satt jag ute på bryggan i solen och läste i Kärlekens Historia.

Det  var min fina dag, nu har jag precis ätit. Imorgon ska jag upp rätt så tidigt för att packa för jag ska möta upp Tina för en fika innan jag tar tåget upp till Sthlm. Där planerar jag att stanna i en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0