im really bad at this..

Får lust att skriva sisådär ibland så jag gör väl ett nytt försök. ´



Skolan börjar imorn igen efter ett härligt sportlov spenderat i sthlm. Köpte jeansen och kjolen ovanför, Urban Outfitters och Monki. Köpte också en lampa från bolagret (bild ovan, men måste säga att den är finare i verkligheten) och ett par skor från hm som tänkte fixa bild på lite senare.



Jag träffade Alex och Hanna när jag var uppe med. Alex är min äldsta vän, vi har kännt varandra sen vi var 7. Till hösten har vi alltså varit vänner i 10 år. Vi har alltid lite kul när vi ses, denna gång nästan lite roligare än vanligt. Det blir aldrig pinsamt & konstigt mellan oss som det kan bli när man inte setts på länge. Sådana vänner är alltid härligt.

Hanna är därimot en rätt så ny vän. Men vi bara klaffar, himla härligt med henne. Vi har verkligen himla kul!

Sen så åt vi middag hos min kära syster. Alltid himla trevligt. I lördags åkte vi hem, fast en tur på söder, götgatan fram och vi tittade in hos Andy Warhol på Moderna Muséet. Himla trevligt, gillade utställningen väldigt mycket. Köpte med mig några vykort som jag tänkte sätt in i en ram. Sedan begav vi oss hemåt, vilket blev bra mycket senare än väntat.

Men hur som helst har jag haft ett superbra lov, kunde inte ha blivit mycket bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0