for people to care

Idag har jag bara varit i skolan, hade bara två lektioner. Riktigt skönt. Sen efter det åkte jag bara hem, har pluggat lite, tittat på tv & nu ska jag ska jag snart iväg & träna showdans. Igår hade jag & Tina en gyminstruktör som hjälpte oss att fixa ett nytt program att gå efter.

Det är så många som inte ser till att plugga nu, som inte bryr sig. De är så naiva tror att allt fixar sig. Man får ju ta vara på den chansen man får. Även om de kanske kan ta igen senare, vad är det som får de att tro att de kommer orka mer då. I och för sig är det deras problem men man kan ju inte låta bli att tycka att det är lite synd när de har allt rakt framför sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0