Döda mig långsamt...

Jag orkar inte plugga mer. JAG ORKAR INTE! Varje dag, hela tiden. När jag inte är i skolan, läxor, prov, arbeten osv. Helgen som var pluggade jag hela tiden. På fredagen fick jag ungefär 2 timmars pause då det blev film med Tina. Lördagen hade jag kanske 3 timmars paus då det var dans och stan och på söndagen var det 3 timmars paus. Annars har jag pluggat varenda jävla minut, Fy i helvette säger jag bara! Stress, stress, stress.

I helgen ska jag till sthlm med ma&pa.. Men jag måste plugga då också. Jag ska såklar unna mig också, jag ska upp dit och ha trevligt.. Men ltie tid måste jag ägna åt plugg. Jag kommer inte hinna med allt. Fan fan fan vad jag inte orkar mer nu.


GE MIG JULLOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0