Trött, tröttade, Lina!

Fy ini jag vet inte vad så trött jag är! Somnar typ när som. Men nej jag ska hoppa in i duschen snart och pallra mig iväg till Henna, som har fest. Tänkte först dra till Malmöfestivalen ikv, men jag orkar verkligen inte ta mig dit.

Skolan har börjat nu med. Långa dagar är det. Igår gick jag från 8.00 till 16.30, inte en enda håltimme förutom lunchen. Jobbigt. Fast det är lite kul iaf för jag har ju bytt klass så jag går global med.

Ingen kamera har jag heller. Tina skulle låna den för att lägga in bilder. Så sätter hon in mitt minneskort i datan, men det var förlitet så det fastnade. Datan är inne på lagningen nu så minneskortet får jag tillbaka om ca 2 veckor!

Nu ska jag försöka pallra mig upp härifrån. Får ta en kopp kaffe först!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0