What's on my mind

Så har man gått och blivit sjuk. Var ju ett tag sen nu, så det var väl dags. Det känns alltid som om jag missar så mycket av livet när jag sjuk. Fastän jag egentligen inte missar alls mycket, eller lite i skolan men det kan jag ju ta igen.

Det känns som om jag vill göra så mycket mer. Jag blir sjukt uttråkad av att bara gå i skolan, träna, vara med vänner. Allt sådant vanligt ni vet. Jag vill göra något kul, speciellt. Något som för något speciellt till vardagen. Men det känns inte som man hinner med något mer. Det är när jag sjuk som jag får tid att tänka annars rinner tiden bara förbi. Dagarna är för vanliga, för tråkiga. Efter gymnasiet ska jag banne mig ut & resa, iväg & göra något av mitt liv. Det ska inte bli ännu en sådan sak man säger att man ska göra men aldrig gör. Jag ska verkligen iväg! Sen vill jag plugga utomlands med! Läsa något jag verkligen tycker är kul & intressant! Jag tänker inte bli kvar här, med ett tråkigt liv, där varje dag är likadan. Jag vill uppleva så mycket som möjligt innan jag skaffar kille och barn. Visst det är många år kvar tills dess, men tiden kommer inte kännas lika lång när jag väl är där. Jag vill få ut så mycket som möjligt av den, men jag måste hinna njuta av det med.

Känns som om det blev ett väldigt rörigt inlägg men så blir det lätt när jag bara kladdar ner vad jag känner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0