I just can't get enough!

image173
(Inte så snyggt kollage men ni får stå ut!)


Solbrillor - Glitter
Skjortklänning - Zara
Väska -  någon liten butik på Malta
Skor -  Monki


Jag tror verkligen att våren har kommit på riktigt nu! Det kanske märks att jag tycker om den väldigt mycket, med tanke på att det är det enda jag skriver om! Nu behöver det bara bli några få grader varmare så kan man gå barbent! Jag måste verkligen ta & leta upp min kamera. Förstår inte vart den tagit vägen. Tråkigt när man inte kan ta några bilder.

När jag först vaknade när klockan ringde 6.30 var jag dödstrött, tänkte somna om. Fast då kom mamma in och drog upp rullgardinen. Så fort jag såg solen flög jag (eller snarare reste mig med ett trött leende) upp ur sängen. Det går inte att sova vidare när man sett solen! Idag har jag annars varit i skolan. Efter det satt jag & några tjejer på fenix utesevering och fikade, himla mysigt. Sen stack och Tina och tränade! Skön dag faktiskt, bara det att jag har varit väldigt trött!

Ha en fortsatt bra kväll
/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0