God morgon!

image185


God morgon! Vaknade för ungefär 20 minuter sen. Igår blev det ingen bloggning. Fram till ett var det skolan, efter det gick vi till Fenix och satt där i solen, sen kollade vi lite solbrillor och sedan solade vi lite till i tivoliparken (därav bilden.) Senare på kvällen skulle jag, mamma & pappa gå på handledarkurs (så att jag kan börja övningsköra.) Nu tar det dock ca 8 veckor till. När vi då kom hem & skulle äta fick vi reda på att vi tagit fel på tiden så vi fick åka direkt igen. Stress, stress. Hungry as hell satt vi där i 3,5 timmar. Så därför jag då ingenting.  Om 35 min ska jag iväg till skolan, sen blir det till att leta present till Annie och träna.


Puss & kram, ses på stan!
/Lina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0