When it's cold outside no need to worry

Usch vad jag aldrig har tid & lust till att blogga just nu, men nu kommer iaf ett inlägg. Var på nova i helgen, hittade en stickad klänning & massa underkläder från gina tricot + en tröja från hm. Gillar faktiskt att det börjar bli höst, iaf när det gäller kläderna, härligt med stickat, stövlar, boots, jackor & kappor + en massa snygga, sjalar & halsdukar! Fast det kalla vädret hade jag definitivt klarat mig utan! Här kommer lite bilder på gårdagens outfits & mina inköp!

Gårdagens & kvällens outfit:


Gårdagens outfit:
Klänning, hm
Cardigan, gina tricot
Väska, mammas gamla
Skor, vagabond

Gårkvällens outfit:
Klänning, sytt själv
Latexleggings, american apparel
Kofta, hm (NY!)
Väska, fått av syrran
Skor, ca 3 år gamla från din sko.

Inköp:



Ha en hääärlig dag :)

Kommentarer
Postat av: Oscar

Mhmmm... latex ;);)

2007-09-06 @ 17:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0