Ny jacka!

image117

Nu är jag sjuk, igen.. Fast denna gången har jag faktiskt mått rätt mycket sämre än jag brukar. Jag mådde lite smådåligt i hela förra veckan. Sen på lördagen slog det till rejält. Festade i fredags även fast jag kände att jag inte mådde så bra, det kanske inte riktigt var det smartaste. Tror att det var en av anledningarna till att jag mådde mkt sämre än jag brukar. Nu är jag iaf på bättringsvägen hoppas på att kunna ta mig till skolan imorn, men jag tvivlar. Men nog om det nu. Köpte en jacka i förra veckan från vero moda, en lite tjockare parkas. Som jag antar att ni fattat är det den på bilden ovan. Nu vill jag hitta en basker som jag passar i.. Men tyvärr finns det inte många, & jag har bara hittat en jag passat i en gång & jag minns verkligen inte varför jag itne köpte den. Ha en härlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Fredrica

Påminner en hel del om min höstjacka från Monki som också är lite tjockare och sådär puffig nertill ;)

Håll utkik på min blogg framöver. tävling på gång snart, där du kan vinna smycke från Dansk Smykkekunst.

2008-02-27 @ 10:57:42
URL: http://fredriiica.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0