Härligt väder

är det idag! Är dock fortf sjuk. Men hade ändå tänkt att ta & sätta mig i solen så fort jag tagit en dusch. Måste ju ta vara på solen när den väl bestämmer sig för att titta fram.

Vissa dagar någon gång ibland saknar jag verkligen sthlm atmosfären där & allt. Hade jag kunnat hade jag sattit mig på tåget upp NU! Men tyvärr är jag ju sjuk & hade jag inte varit sjuk hade jag haft skola sen har jag inte pngr till det just nu så det får vänta. Novemberlovet ska jag iaf upp.. Hoppas på ngn helg innan det med men jag tvivlar.

Simrishamn

Hoppas ni får en lika solig dag som jag ska ha!


Kommentarer
Postat av: Jacob Kajrup

Är din msn något du lämnnar ut eller? =)

2007-10-07 @ 20:16:45
URL: http://retrobarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0