Good morning!

Har precis vaknat, usch trött dag idag! Igår var jag på nova. Köpte ett par jeans med bootcut, en ursnygg tshirt, en bikini, ett halsband & ett par örhängen från topshop! Sen köpte jag också 2 par skor. Ett par sådana slipin. Mest för att det är så skönt, sen ett par andra, vad man nu kallar det för. Bilder kommer senare. Efter det var jag iaf på bio och såg Pirates of the Caribbean. Jag tyckte den var bra! Jag älskar ju alla dom filmer, det är något med mig & pirater. Huhu. Men nu ska jag ringa Tina så ska vi iväg & träna. Sen så måste jag skriva klart bokrecensionen med. Eller det enda som är kvar är att översätta den. Men det är jobbigt bara det. Men ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0