This is me!

? Namn: Lina
? Ålder: 16
? Civilstatus: Kan jag inte riktigt svara på just nu.
? Bor: Kristianstad (bodde i stockholm tills jag var 13)
? Sysselsättning:  Sommarjobb på dagis, sen blir det gymnasiet som gäller.
? Framtidsplaner: Tycker om design & att skriva. Så något som har med det att göra skulle vara kul. 

UTSEENDE:

? Ögonfärg: Blå
? Hårfärg: Blond
? Längd: 169

? Mest nöjd med: Att jag har så bra matsmältning, blir aldrig tjock.
? Minst nöjd med: Är nöjd med allt. Men måste jag välja något så skulle jag väl vilja en mindre stortå. (haha)

SKÖNHET

? Favorit märke, makeup: Mixar märken för fullt.
? Favorit märke, hudvård: Cliniqe, Vischy.
? Favorit märke, hårprodukter: Kérastase
? Kan inte leva utan produkt: Ögonfransböjare från cliniqe
? Bästa skönhetstips: Ät bra & lagom, träna regelbundet & drick vatten. Ta hand om dig helt enkelt!
Bästa hår/makeuptips: Använd hår/hudprodukter som passar din hår/hud typ. Tvätta alltid av sminket innan natten!


KLÄDER/FASHION


? Favorit affär: Topshop
? Favorit plagg: Klänningar
? Favorit accessoar: Skor (om det räknas som accessoar) annars väskor.
? Dyraste: Det jag lägger mest pengar på är jeans.
? Billigaste: Blir väl mkt billigt på hm & lite 2hand.
? Stilikon: Inte någon speciell, inspereras av många olika.

Tv/FILM/MEDIA

? Favorit tv-program:
Men in trees
? Favorit kanal: 3an & 5an
? Favoritfilm: Dansfilmer m fl. 
? Favorit tidning: Elle & hitills modette
? Favoritbok: Gossipgirl m fl.
? Favorit skådis: Har ingen

Du visste inte att jag:

? Kan prata rövarspråket lite grann!
? Har gått en mil.
? Rest till cypern, kreta, gran canaria, teneriffa,lansarote, malta, alaska, danmark, det var nog allt.
Är helt galet förälskad i Jesse Metcalfe, har du ngnsin sett något hetare? 
? Största fobi är spindlar, fy!
? Jobbat som dagisfröken (sommarjobb)


Kommentarer
Postat av: Oscar

Intressant, vilken linje/vilket gymnasium? :)

2007-07-29 @ 23:19:14
Postat av: Lina

En av anledningarna till att jag inte har så mkt läsare kan vara att jag inte riktigt orkar lägga så mkt tid på att hitta på kul grejer & skriva så mkt inlägg & sådant. Är nog mer intresserad av att läsa andras bloggar. Sen plötsligt en dag får jag för mig att börja blogga mer på allvar men intresset svalnar snabbt.
Jag ska förmodligen gå på söderport. Vem är du? vart går du?

2007-07-30 @ 20:44:44
URL: http://linaja.blogg.se
Postat av: Oscar

Så sant så sant. Personligen vill jag och SKA starta en egen modeblogg, men just nu har jag inte tillräckligt med tid. Älskar mode:) Okej, vilken linje? Själv går jag nv på österäng, suck. Underbar skola, och nördlinje som alla säger.. menmen, jag känner mig inte som en nörd. som du nog förstår heter jag oscar med ett vanligt svensson efternamn jönsson. vem är du själv? :)

2007-07-31 @ 15:53:07
Postat av: Lina

Jo, jag älskar oxå mode. Men är nog inte så jätteinne på att blogga om det, det är mer kul ngn gång ibland. Jag ska gå samhälle förmodligen. Hur gammal är du? Jag är Lina, Svenssonefternamn jag med, Jansson. Dansar, sjunger lite grann.

2007-08-01 @ 20:39:54
URL: http://linaja.blogg.se
Postat av: Oscar

:) hehe, jag kan sitta å glo i timmar på nätet. okej- sjutton år, med BARA åtta månader kvar till mydigheten! fotbollen tar en hel del tid, men annars det vanliga kompisar å så :) sjukt att vi snackar så här men trevligt! kolla in min blogg nununununu :D:D:D

2007-08-02 @ 00:23:11
URL: http://oscarj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0