scary..

Kom precis på något jag inte tänkt på innan. Jag har ju mått dåligt ett långt tag men nu mår jag bra igen! Jag har ansett att jag är lycklig & jag trivs själv med mig själv & mitt liv. Men jag har kommit på att jag aldrig skrattar, inte på riktigt. Lite läskigt faktiskt, eftersom jag ser mig själv som lycklig! Jag känner mig lycklig men har ändå inget att skratta åt. Det är klart att jag småskrattar åt saker ibland som jag tycker är sådär småkul. Men något gapskratta var det länge sedan jag hade. Skrämmande länge sedan faktiskt.

Det konstiga är ju att jag känner mig lycklig, ibland kan jag bara sitta & le åt livet!
Men skrattet vart tog det vägen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0