Ryggringning, nätshopping & pengabesvär..

Här om dagen var jag & mami på Gittes & köpte tyg. Det blev lite snygga tyger som ska komma att resultera i 2 klänningar, ett linne & en kjol. En av klänningarna är nästan klar. Det blir en fodralklänning med ryggringning. Än så länge är jag väldigt nöjd med den. Får hoppas att inget går fel nu i slutet. Kommer bild när jag är klar. I övrigt har jag beställt denna i gråmelange. Hoppas på att den passar. Denna fick oxå slinka med. Tyckte den var lite söt & rea var det med. Snyggt till jeans tänkte jag. Dessa är oxå på väg hem till mig i detta nu. 

I höst har jag bestämt mig för att det ska bli stopp på allt slösande på onödiga saker & inte ha några pengar kvar när jag verkligen vill ha något. Så jag har börjat på en höstlista. Med saker jag tänker investera i i höst. Sen ska jag spara lite pengar & så har jag lite pengar att shoppa kul för. Så får jag både ihop en snyggare i garderob & mer pengar på samma gång. När jag väl har bestämt för något så brukar jag klara det. Även om det kommer att bli svår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0