Fullt upp!

Dagens outit:


Linne, mango
Sjal, vero moda
Jeans, att.
+ vit kofta från gina tricot & svarta sandaler från bianco.


Idag har jag haft fullt upp, skolan började 09.45 imorse sen har det varit skola till 15.10. Efter det var det att skynda sig in till stan för att äta så hungrig som man var. Oätbar mat i matan idag. Sen så var det till att vänta på bussen hem som gick 16.20. Så var man hemma vid 17.00. Då satte jag mig för att kolla besöka dom bloggar jag besöker dagligen & för att läsa veckorevyn som jag nu fick för sista gången tror jag. (Tycker nämligen inte att den är alls lika bra längre.) Sen så var det mat, & efter det var det bara att sätta sig med matten & nu är jag precis klar. Snart börjar nyheterna som jag måste kolla denna veckan iaf, för jag måste hitta en inrikesnyhet & en utrikesnyhet som jag ska kunna diskutera tills på fredag. Jaa, kämpigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0