Försök till nystart!

Okej, nu ska jag försöka komma igång igen. Får se hur pass jag hinner men jag ska iaf försöka. Blir ju så sugen på allt vad mode heter nu när alla höstkläderna kommer! Så jag kan ju inte annat än att ge det en chans.

Skolan började idag, gymnasiet! Jag är en stor flicka nu. Haha. Nej men det var okej, hamnade med några jag känner. Men det är bara 4 killar i min klass & dom verkar inte sådär jätteroliga. Men jag ska inte klaga, det är iaf inte lika hemskt som för T. Hon hamnade i en klass som verkar supertråkig med en mentor som inte verkar alls bra. Mina verkade iaf okej.

Ska försöka få in lite av alla inköp jag gjort sen sist. Det lär bli endel så jag får se hur pass lång tid det tar. Men jag ska försöka!

Önska mig lycka till nu med bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0