sitter ensam här och undrar var vi hamnar härnäst



Detta var 2006 på Liseberg. Hittade dessa videos idag då min laptop inte fungerar och jag sitter vid den andra datan. Gud vilken stämning det var, ni hör min & beccas vackra sångröster i bakgrunden!

Melodifestivalen föresten. FYFAN! (ursäkta språket) Vad kasst att Charlotte vann. Den låten var ju precis som de alltid är. Himla tråkigt tycker jag. Hade velat något lite med eget hade vunnit. Tappade lite lusten för eurovision song contest nu!

Igår var vi hemma hos A. Jag & M satt och sjöng (läs skrek) till Singin Bee. De andra tyckte det var måttligt roligt att lyssna på! Det blev en lugn kväll. En tur till mcdonalds annars bara hemma & titta på tv.


Hallon, jordgubbar, smultron, glass, solbrillor, strand, bikinis, bruna pojkar, utecaféer, varma kvällar, grilla,
picknick, bara ben, klänningar, sandaler, läsa på stranden, vakna av att solen skiner in och så mycket mycket mer!

Kommentarer
Postat av: Shamim

I miss you!

2008-03-27 @ 19:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0