Way Out West!

Just nu sitter jag i min soffa med en jordgubbssmoothie i handen och tittar på bilderna från Göteborg och Way Out West!  Så jag tänkte att jag kunde visa några av dem:



Vi kom fram vid halv 11 på torsdagsförmiddagen och min brorsdotter (som vi skulle bo hos, hon är 21 år. Coolt ha?) skulle inte komma hem förrän vid 10 på kvällen. På dagen gick vi runt i stan och tittade i affärer, fikade och åt. När kl var 18.00 gick vi till Trädgårn där Adam Tensta skulle spela. Därav bilden ovan!

Fredag!




Mys på balkongen innan vi tog oss bort till Slottsskogen!


Sen tittade vi på Franz Ferdinand!

Lördag!




Mys utanför Slottsskogen!


Sen tittade vi på Kelis.



Nerd och Pharell Williams tittade vi också på! SEXY MAMA är vad han är! Tyvärr var detta den bästa bilden jag fick på honom.


Vi såg Lil Kim. Sorgligt kasst var det!

Sen såg vi Håkan, Neil Young och Lykke Li, riktigt bra! Tyvärr tog jag inga bilder på dem.

Söndag!


Vi vandrade runt i regniga Göteborg med våra fina regn"påsar" som vi köpt dagen innan men förblev oanvända då!

Måndag!


Bye bye Göteborg!

Jag har lite videoklipp också som jag tänkte lägga in någon annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0